I en låda – fotoutmaning vänner emellan!

Från sjuksängen jag nu en vecka filosoferat har…
ifall världen utanför mitt rum överhuvudtaget finns kvar.
Jag har haft timmar på mig att rummets golv, tak och fyra väggar beskåda.
Och kommit fram till att jag befinner mig instängd i en lägenhetslåda.

20130120-171141.jpg

20130120-171154.jpg

20130120-171213.jpg

20130120-171226.jpg

Detta är mitt något lama bidrag till veckans fotoutmaning vänner emellan.
Kika genast in hos Edith & Jag och Mamma med ambitioner för att läsa bättre bidrag.

Over and out för denna gång!


8 svar till ”I en låda – fotoutmaning vänner emellan!”

  1. Åse profilbild

    Det Var en härligt tolkning även om det inte är så kul att vara sjuk. Krya på dig

  2. Edith och Jag profilbild

    Jag tycker att ditt bidrag är hur bra som helst både i bild och ord! Hoppas att bacillerna snart gett vika så att du får ta en tur ut i världen utanför din ”låda”.
    Kram Maria

  3. Hem ljuva hem profilbild

    Hoppsan, inte kul att vara sjuk i en vecka. Hoppas du snart på benen är så du får se något annat här. Kraaam Pia

  4. Malin profilbild
    Malin

    Tack för din kommetar hos mig. Nu hittade jag hit och fick se din underbara tolkning av fotoutmaningen.

  5. Le petit jardin profilbild

    Ha,ha..vilken finurlig låda för dagens tema. Krya på dig!!

    Kram Kajsa

  6. Sara profilbild

    Oj vilken fin tolkning men va trist att du varit sjuk!! Krya på dig nu och kom ut ur lådan!! Kram Sara

  7. Gunnel profilbild

    Det var en annorlunda och kul tolkning av lådtemat. Din ”låda” är betydligt större än den jag fotograferade. Hoppas du mår bra nu.

  8. Susanne profilbild

    Tack för titten på min lilla låda! jämfört med din ☻stora låda.
    Smart tolkning från sjuksängen, krya på dig.

Jag blir jätteglad om du som tittar in lämnar ett litet avtryck