Bloggutmaning – småbord

Finaste Jenny som driver bloggen La mômes Old fashioned har utmanat oss retrointresserade bloggare att visa upp våra småbord.
Eftersom jag bor smått har jag inte så många småbord att visa upp. Men väljer jag att tolka utmaningen fritt så kan jag få ihop följande två objekt!

Först ut får min lilla kaffevagn ställa upp på bild. Den agerar soffbord hemma hos mig. Säkerligen är denna lilla vagn inte någon designpärla. Men jag fick den för en hundring på Metropol och dessutom gillar jag den. Och så är den praktisk….bara det gör att den funkar för mig.

20130120-195841.jpg

Mitt lilla hallbord ser ni på denna bild. Det är egentligen ett sminkbord men är toppen att ha i hallen.

20130120-200017.jpg

Ja det var allt jag hade att erbjuda i utmaningsväg den här gången.
Kika in hos Jenny så hittar du hennes och andras bidrag till utmaningen.


6 svar till ”Bloggutmaning – småbord”

  1. Queen of Kammebornia profilbild

    Vilka fina småbord! Och mormorsfilten är så underbar!

  2. Maria på tid & rum profilbild

    Åh, ditt fina fina hem! 🙂

  3. Bloggutmaning: Soffbordet som vi sa nej till två gånger | Fina fyndet profilbild

    […] Porslinan Jag, en Loppista Loppisentusiasten Mangania du älskade Gilas grotta Porslinsbloggen Tant Emmas bravader Sandy’s […]

  4. Rondellhunden profilbild

    Kaffevagn är toppen. Har ett med löst sittande bricka på som bara är att ta med sig. Mysigt du ser ut att ha det!

    1. tantemmasbravader profilbild

      Tack snälla! Bor litet men ombonat 🙂

  5. Jenny på La mômes Old fashioned profilbild

    Vad passar väl bättre än att ha en serveringsvagn som soffbord!

Jag blir jätteglad om du som tittar in lämnar ett litet avtryck