Allt jag vill är att få ha lite roligt!

Dagsarkiv: maj 15, 2017

eller åtminstone så var det lite roligare.

Se här vilka glada kvinns som är på väg att ta sig ett dopp.

Själv går jag igång på klänningsbaddräkten. Den hade suttit som en smäck på en Tant Emma, spanandes från vassruggen.

Den randiga baddräkten är också fin. Långrandigt har ju en utsträckande effekt, sägs det.

Badmössor klär alla i. Bara så att ni vet …

Ja, badmodet anno 1962 gick inte av för hackor. 


Det är nästan så att jag önskar att jag varit i mina glans dagar då, istället för nu.

Jag hade iallafall känt mig lite mer taggad inför badsäsongen, vill jag lova.

Pionernas tid har börjat här i tantcaven.

Se så vackra de är i den loppisfyndade vasen.

  
Att de sedan matchar min fina Svenolov Ehréntavla är bara ett stort plus.

  



