Det har varit tyst här i några dagar.

Det har ju varit påsk för tusiken!

Full rulle alltså.

Jag har varit påskgul till skärtorsdagskvällen med klättergänget.

  

Jag har myst med katterna…

 

och med mannen.

 

  

 

Och han har myst med Folke-Polkagris.

 

  

  

 Jag har ätit långa frukostar…

 

 och så har jag luftat mina gröna ben.

 

 Jag har hälsat på Åh…

 

  

 

och inhandlat tulpanbuketter som jag ställt i fina vaser…

 

  

  

 Jag har gjort en hel del annat också som sprungit, gjort lättlästbearbetningar och kollat på filmer natten lång.

Och så har jag varit på jobbresa till Malmö.

Här är jag trött och sliten efter en lååång arbetsdag.

 

 Men jag bodde på hotell Kramer i Malmö. Och det hotellet har en magnifik trapphall!

 

  

  

  

Och nu är jag hemma igen och sitter här och skriver.

Men visst förstår ni att jag inte hunnit uppdaterat bloggen förrän nu?

