Säg hej till söta, fina Annika.

Hon jobbar på Poplin och syr för Orkanlia.

  

Här bär Annika ett par sailorbyxor av det egna märket Blackboard Label och en Orkanliatop.

Men Annika har även ett eget märke där hon gör kläder i Rockabillystuk. Märket heter Blackboard Label. En del av Annikas kläder finns att köpa på Poplin.

 

Skyltdockan är uppdressad med Annikas kläder. Bild lånad från Poplins Facebooksida.

 

För dig som inte bor i Stockholm och kan besöka Poplin eller Annikas showroom så finns det en webbshop också.

Här kommer några bilder från Annikas webbshop .

Klänningar:

 

Kjolar:

 

 Blusar:

 

  Det finns mycket mer fint i webbshoppen. Botanisera runt vetja!

Här är en finfin top jag köpte via webbshoppen. 

  

Den kom hem till mig i ilfart i ett spännande paket.

   

 

I paketet låg ett kort också med en personlig hälsning. Här förevisas kortet av Bosse.

  

Jag är väldigt nöjd med min våriga topp. Den passar utmärkt ihop med mina Sivlettojeans.

  Det kommer bli fler inköp här har jag en stark känsla av.

Kolla in den här blusen tillexempel.

 

Eller den här!

 

 

Så fina att jag blir knäpp!

 

