Efter klättringen idag blev jag upphämtad av Mangania i hennes loppomobil.
Vi skulle äta lunch och åka till Retro och designateljén.
Men innan dess hamnade vi på en loppis i en idrottshall.

IMG_5463.JPG

Här står Erika och köpslår om en pepparkvarn i teak.

IMG_5461.JPG

Jag hittade dock ingenting att loppa.

Vi drog vidare till Sumpan och åt lunchade enligt planen. Och sedan var det dags att hälsa på Randiga Tråden som höll söndagsöppet i Retro och designateljén.

Det finns sååå mycket fint att köpa på detta underbara ställe!

IMG_5466.JPG

IMG_5464.JPG

IMG_5467.JPG

IMG_5465.JPG

Jag kunde inte hålla mig utan fick med mig en liten Mörksugga hem.
Nu bor den i bokhyllan mellan bokstödsugglan och lyckotrollet.

IMG_5472.JPG

Den ser lite bister ut men jag är övertygad om att den kommer att trivas.

