Idag efter jobbet var jag på Poplin för att hämta min nya OrkanLiaklänning.
Jag var lite nervös, för den här gången hade jag vågat mig på att prova en modell med ärm. Det har jag inte haft tidigare.
Men oron var obefogad.
Klänningen är helt underbar! Sydd i ett satintyg jag köpte för femtio kronor på bakluckeloppisen vid Täby galopp.

IMG_3780.JPG

I butiken var finaste Green Laces-Nina på plats. Hon har tagit hem helt ljuvliga vegankängor från Italien. Jag provade ett par och blev kär på direkten.
De är ju som solglada små ankfötter!

IMG_3774.JPG

Ytterst passande till mina knubbiga ben och knöliga fötter.

Så nu bor skorna hemma hos mig (trots att jag egentligen inte hade råd att köpa dem).

IMG_3782.JPG

IMG_3783.JPG

Men vad gör man inte för konsten (och sina fötter)?

Nu väntar fredagsmys med tacos (Det ni!) och ett glas vin.

Ha en fin fredag!
Over and out för den här gången.

