följande saker (se bilden medan där sakerna är arrangerade på ett ytterst överskådligt vis).

20130810-175252.jpg
I papplådan ligger ett gäng gamla handtag som någon annan än jag (läs mannen) ska sätta upp på mina köksskåp. De fick jag för en tia.

De ursöta sandalerna (farligt foträta men lite för små) fick jag för 60 pix. Håll nu tummarna för att de ger med sig lite så att jag kan gå i dem utan att vika tårna dubbelt.

Den lilla emaljmuggen och den sötsöta locklösa grytan blev mina för totalt 30 kronor och Iraburken fick jag för 60 kronor. Den visade sig (till min stora fasa) innehålla en mängd pysselsaker. De måste jag genast göra mig av med.

Jag hatar att pyssla och blir på dåligt humör så fort jag av misstag går in på Panduro.

Ja det var alles!

Bakluckeloppisen har de senaste tre gångerna varit en stor besvikelse när det gäller fynd.
Antingen har vi haft otur eller så har folk hängt på låset vid tio för att norpa åt sig godbitarna.

Fast å andra sidan….Min lägenhet är så fullproppad nu så jag borde egentligen sättas i loppiskarantän.

Over and out för den här gången!

