Idag lunchade jag med finaste Jenny som driver retrobloggen La mômes Old fashioned (Lilla Sparvens Retro….fritt översatt).

Det var mysigt som vanligt och vi smidde kreativa planer runt framtida projekt.

20130516-211756.jpg

Sedan drog vi snabbt förbi Stadsmissionen och Myrorna.

Jenny fyndade finfina saker som ni säkert kommer se i hennes blogg framgent.

Själv hittade jag inte ett smack.

Men senare på eftermiddagen kikade jag in på Stadsmissionen vid Odenplan.

Och se där….På en av hyllorna hittade jag två plåtburkar från Laurids Lönborg.
De var inte i toppskick men jag kunde inte motstå dem.

Har ingen aning om hur de här burkarna ligger rent prismässigt och en hundring styck är säkert för dyrt då de inte är i mint condition.

20130516-212230.jpg

Nu har jag lite ågren!

Köpte jag grisen i säcken den här gången?

Vad tycker ni?

